FAQ
1. Jakie produkty znajdę w ofercie Top Growshop?
W ofercie naszego sklepu znajdziesz wszystkie niezbędne akcesoria do uprawy roślin w warunkach domowych, jak również na zewnątrz. Oferujemy m.in: nawozy oraz stymulatory do Twoich roślin, namioty uprawowe, oświetlenie do uprawy roślin, wyskoje jakości podłoże do roślin, Phmetry, doniczki w różnych wymiarach, konewki, środki ochrony roślin oraz wiele innych kategorii, które znajdziesz na stronie tytułowej, po lewej stronie
2. Jak długo trwa wysyłka zamówienia?
Proces przygotowania zamówienia dla kuriera trwa zazwyczaj 1 dzień roboczy, zawsze staramy się, jeśli jest możliwość, aby zamówienie wychodził tego samego dnia, jeśli zostało złożone do godz.12. W przypadku większych zamówień, proces ten może się wydłużyć i wówczas Klient otrzymuje taką informację na maila lub telefonicznie od pracownika sklepu. W naszym asortymencie znajdują się również produkty, które są realizowane na zamówienie, wówczas termin realizacji jest uzgadniny z Klientem indywidualnie. Wszystkie informację odnośnie wysyłki znajdziesz w zakładce "Wysyłka" w dolnym menu na stronie głownej.
3. Czy realizujecie wysyłki za granicę?
Tak, nasz sklep realizuje wysyłki zagraniczne na terenie UE. Prosimy o kontakt mailowy, w celu ustalenia szczegołów.
4. Jak mogę zwrócić zakupiony towar?
Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia,za pośrednictwem formularza zwrotów, który można pobrać z naszej strony, szczegóły zwrotów znajdują się w tej zakładce.
5. Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zakupione produkty?
Tak,oczywiście wystawiamy Faktury Vat na życzenie Klienta. Należy wybrać taką opcję podczas składania zamówienia, ewentualnie za pośrednictwem maila: sklep@top-growshop.pl
6 .Jakie są metody płatności dostępne w sklepie?
W naszym sklepie stacjonarnym można płacić kartą płatniczą, Blikiem oraz gotówką; przyjmujemy także płatności w walucie Euro.Podczas zakupów online, Klient samodzielnie wybiera formę płatności na etapie składania zamówienia. Można wybrać opcje "za pobraniem", płatność zwykłym przelewem bankowym, oraz za pośrednictwem zew.operatorów płatności.
Szczegóły są dostępne w zakładce Formy płatności, w dolnym menu strony.
7. Czy oferujecie rabaty przy zakupach hurtowych?
Tak oczywiście oferujemy rabaty. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie,dlatego w tym temacie sugerujemy skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie.
8. Czy oferujecie zestawy startowe do uprawy roślin?
Nasz sklep oferuje gotowe zestawy startowe dla początkujących hobbystów uprawy roślin, a także dla bardziej doświadczonych growerów. Są to np. Zestaw startowy nawozów Biobizz lub zestaw mini nawozów Starter Set od firmy Plagron.
9. Jak mogę śledzić status mojego zamówienia?
Status swojego zamówienia można sprawdzać w zakładce "Status Zamówienia" w dolnym menu naszej strony. Nasz system każdorazowo wysyła powiadomienia o etapach realizacji zamówienia na adres mailowy,podawany podczas składania zamówienia w naszym sklepie online.
10. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak, jest możliwość odebrać zamówienie osoboście w naszym sklepie stacjonarnym w Warszawie, przy al. Waszyngtona 30/36.
11. Czy oferujecie produkty ekologiczne?
W naszym sklepie znajdziesz marki, które oferują m.in nawozy w 100% naturalne.
13. Czy oferowane produkty przeznaczone są także do upraw domowych?
Większość produktów dostępnych w naszym sklepie Top-Grow są dedykowane uprawie roślin w warunkach domowych.W swojej ofercie posiadamy namioty uprawowe różnych gabarytów, profesjonalne oświetlenie oraz całe systemy do domowej uprawy roślin.